Number 10 DID intervened in the publication of an article about Boris’s wife

0

Downing Street has confirmed that members of Boris Johnson’s team intervened in the publication of an article about his wife, Carrie.

The Prime Minister’s official spokesman told reporters that Johnson’s special advisers were in contact with The temperature before and after the publication of the first edition, but denied that the Prime Minister himself had contacted deputy editor Tony Gallagher, who was in charge of the paper that evening.

The story alleged that Johnson tried to install Carrie in a £100,000-a-year job at the Foreign Office at a time when he was having a secret affair with her.

It appeared in the first edition of the newspaper on Saturday, but disappeared from later copies and a version also disappeared from the Mail online website.

Simon Walters said he backed the story “100%” when news of the cover-up came to light.

“I was in long and detailed communication with No 10 at a high level, Ben Gascoigne and Ms Johnson’s spokesperson up to 48 hours before the newspaper went to press.

“At no time did any of them offer an official denial of any element of the story,” he said.

Dominic Cummings also took to Twitter to offer his thoughts on the matter.

He said the missing story “is true” and that the Time is “pathetic” to have it fired.

The former Prime Minister’s aide also said Johnson tried to appoint Symonds to a government post in the third quarter of 2020 when he was Prime Minister of the United Kingdom.

Share.

Comments are closed.